Sunday, December 20, 2009

Seminggu join Nuffnang....

Saja ja nak buat entry ni. Pertama kali aku join Nuffnang ni pada 13 December2009, kira-kira sudah seminggu aku menjadi blogger dan nuffnanger sekali gus. Sebelum ni aku pernah buka blog tapi tak kenal nuffnang aka nuff ni dan akhirnya blog aku terkandas tanpa sebarang update. Tetapi sekarang



aku mengenali nuff dari Laa Tahzan (rakan blogger gak), aku terus aktif berblog. Bleh dikatakan banyak masa aku habis dengan berblog. Sekarang sambil berblog aku atur misi menggempur nufnang para blogger yang lain. So makin ramailah rakan2 blog yang aku dapat. Bantu membantu, tolong-menolong klik nuff.hehehe

Jadi seminggu aku join Nuffnang nilah hasilnya. Ciputkan??

Tengok pula graf rakan-rakan blogger(ada yang wat entry post),mak aihhhh....banyaknya..hehe

Anyway, terima kasih pada rakan-rakan blogger sebab menghidupkan graf Nuffnang aku...




6 comments:

Nabihah Hishamuddin said...

sry,nuffnang tu aper??

azlan said...

tgk lah kat http://www.nuffnang.com.my

Korn said...

syabas bete~

azlan said...

tq khonilious..hehehe

Kulanz Salleh said...

fuhh.. seminggu join nuff/buat blog, unique dah capai 80 lebih sehari.. tu dah kira bagus tu bro.. aku dulu mula2 berblog, unique visitor dah cukup baik klu sampai 50, selalunya jarang sampai... tapi alhamdulillah, sekarang ni unique dah capai 200++ sehari kalau x blogwalking.. kalau rajin blogwalking, sampailah dalam 300... keep blogging bro..

azlan said...

terima kasih kulanz...banyak yang kena belajar.hehe

 
TEMPLATE BY SEE HEART